Wednesday, July 23, 2008

Romantika na Bosanski nacin

Deset savjeta Fate za uspjesan brak iz provjerenog bracnog iskustva s Mujom:
1. Tri puta tjedno vodi me na burek da me razveseli.Ja ga napravim i ispecem, a on mi kaze: hajd' izadji iz kuhinje i pojedi i ti malo.
2. Popodne nikad ne spavamo zajedno: on spava sam na kaucu u dnevnom boravku, a ja brisem prasinu i perem sudje.
3. Svakog mjeseca, cim dobije platu, vodi me da mi kupi razne poklone: deterdzent za sudje da se ne mucim i perem na suho, wc sanitar da ne moram samo cetkom i vodom trljati kadu i plocice...
4. Rodjena sam u studenom pa mi za rodjenadan kupi cetiri metra drva i onda gleda kako uzivam u poklonu dok ja unosim drva u podrum. Tu vecer uzivamo kraj vatre u peci iako znam da ga zivcira sto ja odmah spominjem da bih za Novu godinu volila dobiti na poklon dvije tone cumura.Vidim da u njemu kuha od bijesa, da se suzdrzava da me ne odalami i da u sebi broji: Tek je jedan poklon otvorila, a vec misli o drugom.? Ali takve smo mi zene. sto se tu moze.
5. On vodi racuna o mom izgledu i kao dobar muz pazi na moju liniju i tjera me da drzim dijetu kako bi dobro izgledala. Stavio je kljuc na frizider da ne bih mogla doruckovati. Ako napravim batake za rucak, on pojede sve, a meni, dusa moja, ostavi samo krumpir, a onda ja kazem: -Pa nisu djeca na dijeti. -Jesu li zenska djeca u nas? - pita. -Jesu. - odgovorim. -E pa, moraju na dijetu k'o i majka. - kaze on. Takav ti je moj Mujo, pravi moderni domacin koji vodi racuna da zene izgledaju moderno. Procit'o je negdje da je jabucni ocat dobar za dijetu, pa mi je prosli tjedan zabranio da jedem i samo mi davao po casu jabucnog octa tri puta dnevno, sve dok se nisam zasrala i dobila proljev.
6. Posebno vodi racuna o mom tenu i odrzavanju koze. Moj Mujo je tako dobar muz da me svako vecer natjera da stavim masku na lice tako da mi nije vidio lice za vrijeme seksa ima deset godina. Cim dodje s posla, odmah me opet natjera da stavim masku na lice da bi mi koza bila mekana. Subotom i nedeljom ne da mi nikako da skidam masku s lica i moram da je drzim cijeli vikend. Ja ga molim da mi je skine makar dok Arsenal igra protiv Liverpula.
7. Kad se setamo robnom kucom izgledamo kao zaljubljeni par jer me on drzi za ruku, tj. zavrne mi ruku da ne mogu nista da pipam.
8. Po noci me istjera iz spavace sobe da ne bih morala slusati njegovo hrkanje.
9. Sto jest - jest: ne da mi da nista radim po kuci sama. Uvijek natjera i mene i moju majku da zajedno radimo.
10. Nikad se ne kupa brez mene.. Svaki mjesec kad se nakani okupati, fino me zamoli da mu ugrijem vodu i naspem u kadu pa da mu istrljam ledja i uvijek place i samar mi zvekne ako ga, nedaj Boze, ujede za oci, pa pazim jako, a ako budem dobra i ne ujede ga nikako za oci, onda me pusti da se i ja okupam u onoj istoj vodi kad on izadje iz kade... Eto kako je pazljiv i stedljiv moj Mujo, dusa moja...

No comments: