Wednesday, July 23, 2008

Za vas koji imate roditelje,

Za vas koji ste roditelji,

I za sve koji rade s necijim roditeljima.



Dragi sine/kceri,



Sada još nisam ostario, a kada me budeš vidio takvoga, budi strpljiv samnom i pokušaj me razumjeti…



…ako se zaprljam u vrijeme rucka, i ako se ne mogu sam odjenuti, budi strpljiv…



Sjeti se sati, koje sam potrošio, dok sam te tome naucio.



I ako u razgovoru ponavljam iste stvari uvijek isponova, nemoj me prekidati…saslušaj me!



Kada si bio malen, morao sam ti istu pricu citati uvijek isponova, prije no što si utonuo u san.



Ako se ne budem želio kupati, ne ismijavaj me i ne vrijeðaj…

Sjeti se kako sam te morao loviti i izmišljati tisucu razloga, da bi ušao u kadu.



Kad opaziš moje nepoznavanje nove tehnologije, daj mi vremena i nemoj me gledati s podsmjehom na licu…



Ja sam tebe naucio mnogo stvari:

pravilno jesti, pravilno se odjenuti, suociti se sa životom…



Ako nekad u razgovoru zaboravim ili izgubim nit razgovora, daj mi malo vremena, da se prisjetim… i ako mi to ne poðe za rukom, nemoj se uznemiravati.



Nije mi najvažnija stvar na svijetu naš razgovor, vec to, da sam s tobom i da me znaš poslušati…



Ako ne budem želio jesti, nemoj me prisiljavati da jedem…

Sam znam najbolje, kada mi je hrana potrebna, a kada ne…



Kada mi umorne noge više nece dozvoljavati da hodam, pruži mi ruku…

…jednako kao što sam je ja pružao tebi, kada si radio prve korake…



I ako ti jednom kažem, da više ne želim živjeti, da želim umrijeti,

ne ljuti se na mene…jednoga dana ceš razumjeti…

Pokušaj shvatiti da se u starosti ne živi, vec se preživljava…



Jednom ceš spoznati, da sam ti unatoc svim ucinjenim pogreškama, želio samo najbolje i pokušao sam te pripremiti na putovanje života.



Ne žalosti se, ne ljuti se i ne osjecaj se bespomocan, kada me budeš gledao pored sebe takvog. Budi pored mene i pokušaj me razumjeti i pomoci mi…

…tako kao što sam ja pomagao tebi, kada si poceo živjeti…



Budi mi oslonac, pomozi mi zakljuciti putovanje s ljubavlju i strpljivošcu…

Vratit cu ti osmjehom i neizmjernom ljubavlju, koju sam oduvijek cuvao za tebe…



Volim te sine/kceri,



Tvoj tata/tvoja mama!



Cim više bude kružio ovaj mail, više ce ljudi razumjeti svoje roditelje i roditelje nekog drugog.

Zato ga proslijedi dalje!!!

No comments: