Saturday, July 7, 2012

komentati..... Moj djed i baka protiv krumpirove zlatice uvijek su koristili pripravak od koprive,a dobro Janko rece efikasn,je protiv svih biljnih nametnika,za voce povrce,cvijece,a ujedno i sluzi kao hrana biljci ili vec gdje ste pripravak koristili,a probao sam zeljanicu od koprive i veoma je ukusna ,ali mi se jos vise dopala zeljanci od koprive s kukuruznim brasnom i jogurt uz to svaki zalogaj pravi uzitak... mmmmm evo iz prve ruke: imala sam zadebljanje zgloba na prstu ruke kao posljedicu artritisa više od godinu dana, prošlo ljeto sam tri puta stavila na to mjesto svježu koprivu, u roku mjesec dana se sve povuklo, sada se više ništa ne vidi, a bilo je veličine manjeg graška Kopriva obnavlja krv, tj. cisti jetra od kolesterina, masnoca i raznih otrova (anitoxidans). Takoder producira nova krvna zrnca, pospjesuje mokracne puteve... Kopriva ima i učinkovita hipoalergijska svojstva KOPRIVA kao zastita voca i loze ili ruza. Moje iskustvo. Nemam vocnjak vec nekoliko vocki u vrtu. U bacvicu tridesetak litara, staviti desetak nasijckanih stabljika koprive duzih od pola metra, i poklopiti, ostaviti 10 - 15 dana, na vrhu se pojavemrlje kao od ulja. Nakon svakog praznjenja dodajem par novih sttabljika i vode. To tekucinu procijedim kroz stare zenske najlonke i sa tim sprejam vocke, lozu ili ruze. Ako se na ruzama pojave zelene usi i sa time posprejam (operem lisce i mlade izboje) zeleneih usi se rijesim za dva do 4 tijedna ovisno o kisi koja vijerojatno sapere. Ne koristim nikakva druga sredstva i moje vocke nemaju bolesti. Isto mozete koristiti u povrtnjaku za zastitu povrca, bez ikakovih drugih sredstava

No comments: