Monday, September 29, 2008

PRIJATELJICE

PRIJATELJICE
Mlada supruga je sjela na fotelju jednog vrelog dana,

pijuci ledeni caj u posjeti svojoj majci. Dok su pricale o
zivotu, o braku, o odgovornostima u zivotu i obavezama zrelih ljudi,
majka je zamisljeno prodrmala kockice leda u casi i onda jasno i trezveno
pogledala svoju kcerku.

''Nemoj zaboraviti svoje prijateljice', rekla je dok
su se listici caja polako smirivali na dnu salice. 'One ce ti biti sve
vaznije, kako budes postajala starija. Koliko god budes voljela svog muza,
koliko god budes voljela svoju djecu, one ee ti biti potrebne. Sjeti
se da povremeno odes negdje s njima, da radis nesto s njima. I zapamti da
tvoje prijateljice nisu samo prijateljice, one su tvoje sestre, tvoje
kceri i ostali tvoji rodjaci. Bit ce ti potrebne druge zene. Zenama su
uvijek potrebne druge zene.'
'Kakav blesav savjet ', pomislila je mlada zena. 'Zar se nisam upravo
vjencala? Zar nisam upravo zakoracila u svijet parova?
Za ime Boga, ja sam udana zena, odrasla.
Nisam neka mlada djevojka kojoj su potrebne prijateljice! Moj muz i obitelj
koju cemo mi stvoriti svakako ce biti sve sto mi je
potrebno da moj zivot ucinim smislenim.
Ali ona je poslusala svoju majku; nastavila je
odrzavati kontakt sa svojim prijateljicama i tako sve vise svake godine.
Kako su godine prolazile jedna za drugom, ona je polako pocela
shvacati da je njezina mama, ustvari, znala tocno sto je pricala. Kako vrijeme i
priroda stvaraju promjene i misterije u zivotu svake zene, prijateljice
ostaju oslonac za nju. Nakon 40-ak godina zivljenja u ovom svijetu evo sto je
naucila:
Vrijeme prolazi.Zivot se dogadja.
Distanca razdvaja.
Djeca odrastaju.
Ljubav blijedi.
Srca se slamaju.
Karijere se zavrsavaju.
Poslovi dodju i prodju.
Roditelji umiru.
Kolege zaborave usluge.
Muskarci ne zovu onda kad su rekli da hoce.
Ali, prijateljice ostaju tu, koliko god vremena i milja
bile daleko od tebe.
Prijateljica nikada nije toliko daleko da ne mo¾e biti
tu kad je potrebna.
Kad budes morala hodati tim usamljenim putem i kad
budes morala hodati sama,
tvoje prijateljice ce biti tu sa strane tog puta
navijajuci za tebe,
moleci se za tebe, trudeci se za tebe, intervenirajuæi
u tvoje ime i cekajuci te na kraju puta sirom otvorenih ruku.
Nekada ce one cak i prekrziti pravila i hodati pored tebe. Ili ce uletjeti
i iznijeti te s puta.
Moje prijateljice blagoslove moj zivot!
Svijet ne bi bio isti bez njih, ne bih bila ni ja. Kad smo
zapocele ovu avanturu
zvanu zenskost, nismo imale pojma o nevjerojatnim
radostima i tugama koje
su nas cekale. Niti smo znale koliko cemo biti
potrebne jedna drugoj.
Svakog dana smo potrebne jedna drugoj i dalje.
Proslijedi ovu poruku zenama koje cine da tvoj zivot
funkcionira. Ja sam to upravo ucinila.
Pusa!

No comments: