Wednesday, May 28, 2008

Dječji aforizmi

Brat i ja smo danas pojeli cijelu teglu marmelade.
Večeras ćemo dobiti proljev ili batine!

Ne razumijem zašto se mama toliko ljuti što sam
razbio vazu.
Ionako je vaza bila kineska, a ne naša!

U televizoru rade mali ljudi, a u radiju njihova djeca!

Baka nam je otišla na onaj svijet.
Sad i mi imamo nekog u inozemstvu!

Pogodili smo loptom susjedovu ženu.
Sad nam je susjed glavni sponzor.

Našoj susjedici mama gleda u šalicu, a tata u
noge!

Moja sestra je opet položila razred s odličnim
uspjehom - sve same petice.
Ona to meni namjerno radi!

Ujna Mica je opet u drugom stanju.
Njoj je drugo stanje u stvari prvo!

Mami i tati danas je godišnjica braka.
To svi znamo osim tate.

Pitao sam tatu zbog čega on brije bradu, a mama
noge. On kaže da se svako brije ondje gdje ga ljudi
gledaju.

No comments: