Wednesday, May 14, 2008

Almir i Larisa ( hvala Renati V.za ovaj text)

Cim sam usao i prije nego sam narucio petnesku sa puno luka u cjelu, s jogurtom ugledao sam tvoje plave oci i polijep komad mesa izmedju tvoje kece i dvice. Sjeo sam na seciju pored tebe, zeleci da ti makar budem blize a onda sam osjetio miris tvoje kose i smrad luka iz tvojih usta. Gledala si me zavodljivo preko plasticne case dok si ispijala jogurt... usne su ti se ocrtavale na obodu case. Kad si sklonila casu s usta, divan bijeli trag jogurta je ostao na tvojoj gornjoj usni i malim brcicima koje nisi depilirala. Svojim debelim, mesarskim prstima na kojima sam primijetio da nema prstena, si nako damski uzela posljednji komad masnog somuna, njime si pokupila posljednji komad pljeske i slasno i s uzivanjem si ih stavila u usta. Nakon toga si graciozno vilicom pokupila nesto luka i pridruzila ga pljeski i somunu u procesu zvakanja i prezivanja. Usta su ti se pomicala kako si zvakala, pratio sam svaki pokret misica na tvom licu dok si punih usta pokusavala da sazvaces pogolem komad sa pljuvackom razblazene i izmijesane pljeske, somuna i luka. U tome je zazvonio tvoj mobitel, zvono je bila nova melodija Cecinog hita. Javila si se elegantno i punih usta nekom nepoznatom ko nije donio jesen u sjevernu sobu i rekla 'Haloooo'...
A tvoje drugarice, sve u kombinaciji pink i bijele cizme, utegnute i sa izbacenim dekolteom. Joooj! Nisam imao hrabrosti da ti pridjem, i nadam se da cu te ovako naci. Predpostavljam da ne koristis internet, ali mozda neki tvoj komsija ima pa ce te mozda prepoznati. Ja sam celav, nosio sam crnu utegnutu body majicu sa zlatnim lancem preko, utrpanu u farmerke. Na nogama sam imao crne spicoke. Na desnoj ruci imam srebrnu narukvicu od nane rahmetli, a na desnom ramenu tetovazu... sa onom zicom. Na stolu mi je bio mobitel najnovija Nokia 5746i sa kamerom 2 megapiksela i kljucevi od BMW-a, 1988 godiste, benzinac. Nadam se da ces me se sjetiti. NE mogu te nazvati nemam kredita.tvoj Almir

Dragi Almire,
zao mi je sto je ispalo 'vako. vidjela sam kako me gledas i svidio si mi se jako. tvoje braun-kafene oči pljenile su paznju najzgodnijih djevojaka iz kahvane prekoputa a to me je zagolicalo. sto mi nisi pris'o? ja sam jela (mogu ti reć pljeska im razvaljuje) i gledala te. sjedio si na onom mjestu gdje je nekad bio ljepi hare sa aljom. mora da dizes stoju i po na bendzu kad su ti tako definisane grudi. sviđa mi se sto si nećelavo osisan a osjetila sam versaće blue jeans parfim sa tvoje koze sto me izludilo. bilo mi je neugodno kad mi je zila iz pljeske zapela medju zube a ti to vidio. cijelo selo me zeza jer je u Bajtu (mjesnom internet klubu) pukla vijest da me trazis preko interneta.
evo ja diktiram a Raza pise opismo puno boli -stomak me razvaljuje od onog luka iz Zelje kolko sam se napucala. al nema veze, misli na tebe mi olaksavaju bolove. Almire, kad sam ugledala tvoje ganjc nove metalik crne pele trnci su me prosli. a kad ti je mile kitic zasviro iz mobilnog telefona - znala sam da smo jedno za drugo. nazalost ja sam morala otic naglo. vidio si da mi je zazvonio telefon i ja se javila. Sarulja se otelila. morali smo hitno kući. javi mi se na emejl: sexygrill[a]hotmail.com tvoja zaljubljena pljeskavica :XXDDP, Larissa
P.S . nadam se da i ti turiras nako ko tvoj bemvejac

Draga Larisa,
I meni je sada zao sto je onako ispalo. Nek' ti je hairli sa saruljom i teletom.Jest, ja dizem stoju i po na bendzu, oca mi. Belme mi moje, Samir mali me gled'o u Fisu kad sam prvi put digo stoju i po. Uzmem ponekad i one proteine kod Keme sa Vrbanjuse da nabijem masu. Joj kako cu zvijer onda bit'. Nece mi niko smjet nista rec u Vila parku. Ja sam medju najacim u Buca Potoku. Samo su Enes i Nevko, sto su bili u zatvoru jaci od mene.Ti si se meni svidjela isto. Najvise su mi se dopale tvoje bijele cizme, seksi su. Ti si meni seksi skroz Belme mi moje.Ja bih volio da se nekako nadjemo. Mozemo otic na kafu da popricamo. Ja zivim u Buca Potoku. Najvise bi volio da odemo u Vila Park, tamo je najbolja atmosfera i sve nasa raja.Jedva cekam da udjes u mog bemveja i da te provozam po gradu, pa na kafu u vila park i onda na bazene ili u bosnu na ilidzu. Ja inace dilam gudru i jaran sam s Celom Bajramovicem i njegovim rodzakom Mahirom. Isli smo neki dan do grada, niko nam nista nije smio. Samo se sklanjaju kad nas vide. Ja imo crni sako i bijelu bodi majicu i lanac.Moram sad ic do tetke Raseme da neki kiseli kupus donesem. moj broj mobitela je 061 333 333. Koji je tvoj broj? Ja cu posuditi od jaranice mobitel jer nemam kredita pa cu te prozvat,a ti me nazovi. almir

Almire grome moj,
fakat mi je toplo oko srca kad sam čula da nam zelis hair s teletom. znas kako je swatko! biče mlijeka Almire! a mlijeko pare stvara!vidla sam ja odma da ti mozes i preko stoje i po gurnut ,al nećes da se falis... vidi se ta skromnost u kafenim okama- okano moje! u vili park ja sam mladost ostavila. ali isplatilo se. almire, ne znam kako da se izrazim al ja bi se...! one bijele cizme su bile namijenjene jednom drugom liku koji se zvao Lutvo i radio je kao bodygaurd u discko clubu na Hotonju, al eto, nije kome je namijenjeno, vec kome je sudjeno! ako su se tebi svidi'e meni je drago, Dzenane mi moje!Nek si bio s Čelom... i treba! sto bi razni papci sa njim hodali kad mores ti taki obrezovan i swadak, sa crnim sakoom i bjelom majom. Najvaznije je, Almire, da ne damo da nas papani razdvoje! Zeljo nas je spojio- a oni hoće da nas rastave, e nemere!Pričaćemo o tome kad zavrsi prvi may. idi sad kod tetke Raseme po kupus. Nadam se da nečes puno prdit kosto se meni zna desit od kiselog kupusa- al sve je za ljude- bitno je da se volimo!Ako imas 15 feninga na računu samo me prozovi jednom, a ja ću tebi poslat esemes sa Razinog mobilnog mobitela. moj broj je 061-225-883.voli te tvoja Larissa

Draga moja Larisa,
Neboj se. Papani i dusmani nas nece razdvojit. Nedam ja svoju Larisu nikome.Akobogda da to tele naraste pa da se vodi pod bika, najbolje bi bilo.Drzite li vi jos hajvana? Imam ja famelije ma Ustikolini a oni imaju hajvana ihihihi. Ne mores pomust koliko ga je. A tog Lutvu mescini znam. Jel to onaj sa plavim pramenovima sto voza crnog golfa dvojku sa onim ljubicastim oko tablica? Ako je on, znam ga bona. Haver moj belajio s njim proslo ljeto oko neke gudre, pa smo ga razvalili. E nek nisi s njim bila - ne bi te ni pogledo sad.Larisa, jesil ti nev'na? Ja hocu samo nev'nu zenit. Meni je nana Hedija rekla da samo nev'nu zenim - ne probusenu. Eto ako si nevina onda super. Cuvaj to, ne d'o ti bog da mi slazes. Belme mi moje slomio bi te.Larisa ja sam ti ovako malo grub nekad, al nisam los. Znam udarit al Belme mi moje nikad bez razloga. Jednom ja izas'o sa mojom bivsom trebom Amelom u Villa Park i sjedimo mi u basti i pijemo produzenu sa slagom i ja vidim ona gleda nekog frajera, on izlazi iz golfa trojke, njemacke table frajer,dijaspora. I ja skontam da ona gleda, ma rek'o sta gledas...jel to on bolji od mene, sto ima trojku i sto je iz njemacke? Jebo ti on majku, e sad nek te on zeni. Ona skoci, nemoj Almire, duse ti, nisam gledala njega Samira mi mog,gledala u one cure cizme.Ja se iznerviro i opalim joj samar, pred rajom...i reko slomicu te belme mi moje kad budemo na samo. I onda sam se smirio i nisam je tuko vise. Al sam prekino s kurvom. Ona molila da ne prekinemo, da nece nidje pogledat ma reko nes s kurvom. Eto, znam ja malo na svoju ruku bit al eto, nije bez razloga jel tako?Larisa, uzo sam novi mobitel Nokija 225543 da vidis, ima sve zivo...al nisam jos kredit kupio, pa cu kupit iza bajrama kad bude sta love.Moram sad ic Larisa, kod daijdze Rasima mi je veceras slatka...rodjo mali Enes dobio sina pa valja ic.Prozvacu te da me nazoves ako mognes i ako budes blizu telefona.Tvoj Almir
PS Nemoj da gledas druge frajere dok me nema

No comments: